מנכ"ל חברת החשמל: "לא אנחנו ניתקנו את החשמל"

המהדורה המרכזית No Comments on מנכ"ל חברת החשמל: "לא אנחנו ניתקנו את החשמל"

מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר ב'מהדורה המרכזית' לא אנחנו החלטנו, יש חברה שקובעת את זה. כשיש החלטה לנתק, להם יש גישה לנתק שנאים" אמר והוסיף: "כשאני נחשפתי לכך שיש ניתוקי חשמל באיזורים דתיים, הוריתי לנפסיק את זה למרות שזה לא בסמכותי. במודיעין עילית, החזרנו את החשמל לפני כניסת השבת"

צילום: אוליביה פיטוסי\פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאיר שפיגלר, מנכ"ל חברת החשמל על סערת ניתוקי החשמל באזורים החרדיים במהלך השבת: "לא אנחנו החלטנו, יש חברה שקובעת את זה. כשיש החלטה לנתק, להם יש גישה לנתק שנאים. כשאני נחשפתי לכך שיש ניתוקי חשמל באיזורים דתיים, הוריתי לנפסיק את זה למרות שזה לא בסמכותי. במודיעין עילית, החזרנו את החשמל לפני כניסת השבת"

"ההוראה שלי הייתה מפורשת שהניתוק לא יעלה על שעתיים. במודיעין עילית חזר החשמל, אבל היו תופעות נקודתיות שלא טופלו עד צאת השבת בגלל חוסר דיווח. אתה כצרכן צריך לקבל חשמל, בוודאי כאדם שומר תורה ומצוות צריך לקבל לפני כניסת השבת. אתם לא צריכים להתעסק בהיבטים הרגולטוריים של חברת החשמל ונוגה"

"הרפורמה היא לא בגדר 'כזה ראה וקדש'. הקימו את חברת נוגה לאחרונה, וזה יוצר עוד בירוקרטיה ורגולציה מיותרת. אני חותר שההתנהלות תהיה כזאת שתניב את התוצר הטוב, איננו בורחים מאחריות".

האזינו



0 תגובות